الاجتهاد

Sunday, March 3, 2019

رسائل حب للصباح

 رسائل حب للصباح





  • مجموعة من رسائل حب الصباح يمكنك مفاجأة الحبيب بها وإرسالها له في الصباح مما يجعله يشعر بالفرحة ويزداد خفقان قلبه حبًا وشوقًا لكِ، تتمثل فيما يلي:
  • يسعد صباحك يا اللي قلبك طيب يرزقك ربي بكل طيب ربنا يجمعني بيك إن شاء الله قريب.
  • صبحك ربي بكل خير ده أنا معاك شوفت الخير وبقلبي بدعيلك تكون دايمًا بخير.
  • أنا صاحية من بدري وعرفتش أنام طول الليل عشان بس أقولك كلمة واحدة هي…..”بحبك”.
  • ربنا يحميك من عين كل الناس البشر ويبعد عنك أي خطر وأسمع عنك على طول أجمل خبر صباح الفل.
  • أنا قولت أبعت الرسالة تصبح علي عيةنك الحلوين لغاية ماصاحبتها تجيلك وتصحيك هي بنفسها وتقولك صباح الورد علي أحلي “اسم دلعه” في الدنيا.
  • صباح الحب على أحلى قلب معيشني فيه وبيه وليه .. صباح الورد ياحبي أنا.
  • صباح الحب والورد والسكر والسعادة والهنا على أحلى “اسم الدلع” في الدنيا..على نور عيوني أنا.
  • صباح بلون الشمس .. وصباح بنسيم العشق.. صباح الفل يا عيوني.. صباح بكل معاني الوجود لأنك فيه موجود.
  • صباح الحب يا أغلى طير لما تبقي جنبي بحس الدنيا لسا بخير.
  • أجمل صباح لأغلى إنسان وأحلى صباح للي ملك القلب والوجدان.
  • صباح الجمال لأهل الجمال وصباح الفل للناس الفل وصباح الهنا لروحي أنا.
  • في صباح باهر مع دعاء طاهر أرسل باقة فل عاطر لأغلى واحد  مر علي البال والخاطر.
  • صباح الورد يا حبيبي يا مسهرني في بعدك بآسي وبتمنى تبقى في يوم حلالي صباحك مليان حب في شوق يا أغلى غالي.
  • يا أحلى من الشيكولاتة وأطعم من البونبون يسعد مساك يا أغلى واحد في الكون.

No comments:

Post a Comment